BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, September 27, 2010

huhahuha tioman!


warning:
entri kali adalah AMAT panjang. di khuatiri akan membosankan sesetengah pihak.
bertindak segera sebelum terlanjur. hahaha

kita nak cerita pasal tiomannnn.
raya ke2 dah ke jb.
teruja sbb gerak city square.
saya dan kakak amat gemar city square tu
sbb kami rasa situ shoes heaven.
murah murah. borong laaaaa.
*nak pg jb lg semata kasut.

tioman besttttt.
selama kini tgk dkt cuti2 malaysia mcm cantik je.
selalu bila sendiri pg takde la cantik pon.
namun, kali ini, mmg cantik okkkkk!!!!
puas ah snorkelling. haaaaa.
*nak kecoh nak bg org yg baca jeles. HAHAHA

*ini list aktiviti seorang2, tp last2 ayah demam tak dpt nak buat apa2. kasihan*

pd hari pertama sampai, saya mandi manda di swimming pool sorang2.
tapi best sbb ini:

*siap beratur tunggu turn ok.*

HEHEHEHEHE.

surprise buat anda semua,
* i give u, JETCHICK! ngagaga.

kemudian,
diproceed kan dgn bersama mandi pantai.
(snorkel bodoh2)

* tgk abg buat gaya ape ntah. HAHAHA*

saya terpijak landak laut.
abg saya pon kena juga.

dia kena dia tapak kaki, ade 8 kot semuanya. *ouch
saya kena di buku lali *kot.
tgk la sendiri. saya kena 2 duri. bukti:

* yg bintik2 hitam itu adalah duri ya.*

masalahnya,
duri2 tu tak boleh nak dikeluarkan.
sbb dia mcm reput ok.
org resort tu yg ckp la.
berdenyuttttttt gilaaaaaa.
kalau nak ok kena ketuk. *mati aku kejap


esoknya kami snorkelling besar-besaran wehhhhh.
laut dalammmmm.
boleh mati juga lah.
maari lihat:
*comelkan mama? hehehe. <3*

*ditengah lautan*

*itu mereka beri makanan dkt ikan tepi pantai. *

*muka eksaited habis. amek kau*
*muka dah habis terbakar dah. anda boleh lihat sendiri sebelum dan selepas*

mlmnya, main pantai lagiiiii.
*itu sedang cuba buat moon walk dekat pasir*


habis sudahhhhh. mesti korang mcm fuhhhh kan kan? hahaha. maaf. saya eksaited. nnt nak sambung lg sbb ade cerita kelakar nak simpan dlm ni bg tak lupe sampai mati seperti biasa. :)



No comments:

Post a Comment